JUIST-2.png
Share:

Hedendaagse seductie door de ogen van jonge vrouwen

Passionata by Chantelle FW22/23

Vrouwen gebruiken sociale media als een platform om het debat over verleiding te voeren, op hun eigen tempo en voorwaarden. Dankzij deze beweging neem verleiding allerlei soorten vormen aan, van campagnes tot gesprekken, tot een eenvoudige zelfgemaakte foto. Frans lingeriemerk Passionata by Chantelle combineert in de herfst/wintercampagne het culturele fenomeen van selfies met een gedurfde beeldtaal in analoge fotografie. De campagne geeft een eigentijdse kijk op verleiding, verteld door de vertellers van het nieuwe verhaal: de jonge vrouwen van nu.

In deze campagne stelt Passionata by Chantelle drie nieuwe ecodesigned lijnen voor: Olivia, Only Manhattan en Ondine.


Olivia: een bold statement

Olivia is een duurzame, nieuwe lijn die delicate bloemenkant en verfijnd borduurwerk samenbrengt. De body met diepe V en slips met hoge taille maken van Olivia een verleidelijk statement.


Ondine: moderne kant

Een grafische print in kant, gebracht in een modern design, dat is Ondine. De zachtheid van de stoffen en de verscheidenheid aan vormen en kleuren bieden oneindig veel mogelijkheden, en dat in duurzame materialen.


Only Manhattan: duurzame klassieker

De ecodesigned klassieker Only Manhattan van Passionata by Chantelle wordt dit seizoen uitgebracht in een sportieve versie, comfortabel en met zachte stoffen. Beschikbaar in blauw en groen is de Only Manhattan een daily essential. ​


Voor meer FW22/23 Passionata by Chantelle lingerie beelden, klik hier.

Get updates in your mailbox

By clicking "Subscribe" I confirm I have read and agree to the Privacy Policy.

About Passionata by Chantelle

Since 1988, Chantelle has been designing irresistible lingerie collections for all women, including many must-haves that have become indispensable to them. With Passionata by Chantelle, they focus more on the modern, playful, confident, sexy women with a side that may or may not be naughty. Passionata is a label with a current attitude. It captures the style and mindset of today. In addition, the brand focuses on expressing a sense of freedom and a sense of truth, in harmony with its time.

chantelle.com

Contact

Sovedam Frankrijklei 65 2000 Antwerpen